dimarts, 14 de setembre del 2010

L'hora de la veritat

Els últims dies havien estat prou relaxats. Dissabte teníem una reunió pels estudiants internacionals al migdia on vaig poder conèixer a encara més gent molt maca que espero poder anar retrobant al llarg de la meva estada. Va ser una mica llarga i avorrida, però per sort els dos policies que ens van venir a explicar les lleis xineses -que ens van voler deixar ben clares!!- ens la van fer una mica més distesa. No crec que ens pretenguessin fer riure riure ells, però la veritat és que nosaltres no ho vam poder evitar! Dilluns va ser dia d’anar a comprar els llibres i veure l'horari de classes. Per sort em va tocar matí, cosa que havia estat esperat amb candeletes! I avui, dimarts, ha sigut l’hora de la veritat! (i això em fa pensar en la famosa frase de l’Ellen Butler, la meva profe d’Alemany, que sempre deia “und jetzt, die Zeit der Wahrheit ist gekommen…”) Ha sigut el primer dia de classes, i renoi… que intens! No ha estat malament, les dues profes que hem tingut avui semblen bona gent, els companys també, veure’m com evoluciona la cosa! I ara porto toooooooota la tarda estudiant diàlegs, paraules i caràcters xinesos, perquè aquesta gent van forts i volen la feina per abans d’ahir, així que… a pencar!!! Us deixo :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada