diumenge, 29 de maig del 2011

Sara + dinar mexicà

Ja fa un parell de setmanes, el dia 15 de Maig, vaig retrobar-me amb algú que havia conegut gràcies a un somriure. Les dues estàvem en un bus ple de gent, i la dona que venia els tiquets no parava de cridar. Em podia haver estressat o posat nerviosa de pensar com d'amuntegats estàvem o la ma d'estona que tardaríem per arribar a casa, però simplement em vaig girar, la vaig veure, i ens vam somriure. Al cap de no res ja vam començar a xerrar i després ens vam intercanviar els mòbils. Així que ara fa un parell de setmanes li vaig dir que volia anar de compres, que si em volia acompanyar, i va dir que sí. És una noia molt tendra i maca, i m'ha proposat de viatjar amb ella a Shanghai abans de que me'n vagi, perquè ella és d'allà, a veure si ens ho podem muntar!

Després, a l'hora de dinar, els mexicans havien organitzat un dinar amb els de la seva classe en un restaurant mexicà i ens hi van convidar, així que ens hi vam ajuntar. Què dir-ne? De-li-ciós!!!!! I per pair-ho tot plegat, un vol descobrint el barri... i cap a casa s'ha dit. Va ser un dia realment fantàstic!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada